wd
אורון תיירות ונופש

חג השבועות הוא חג מיוחד במינו ומגיע בנקודת זמן מעניינת – לאחר חג הפסח ויום העצמאות בפתיחת עונת הקיץ החמימה, שרוויה בפעילויות ובחופשים. על כן, נופש שבועות יכול להיות נקודת פתיחה מצוינת למזג האוויר הנעים, שנייה לפני שכולם יוצאים לחופש יחד איתכם.

מעבר להווייתו של החג בתרבות הישראלית, הוא מסמל שני דברים עיקריים – חגיגת הביכורים וציון קבלתה של התורה במעמד הר סיני. כמו כן, לעומת חגים אחרים, חג השבועות הוא חג קליל ומהנה, בין היתר כי נהוג לאכול בו מאכלי חלב ולאמץ את מהותו של חיק הטבע.

 

היכן ניתן לחגוג נופש שבועות, וכיצד נופש זה יכול להיות בעל ערך מוסף?

להתחבר אל אווירת החג – נופש שבועות בחיק הטבע

חג השבועות מסמל את המחזוריות הטבעית של עבודת האדם את האדמה, ומציין את התבואה ואת הביכורים שנקצרים לאחר עבודה קשה וארוכה. משמעות זו יכולה להתחבר אל הרעיון בו האדם טורח ועובד קשה במהלך השנה, ועל כן, נופש שבועות הוא למעשה המקום בו הוא קוצר את הפירות. ומה יותר מתאים מאשר לחגוג את חג השבועות בחיק הטבע?

בין אם מדובר בנופש משפחתי ובין אם זוגי, חיק הטבע במהלך נופש שבועות יכול להיות רעיון מצוין. אתם מוזמנים לקחת לעצמכם פסק זמן קצר, לנסוע אל מקום ירוק בו מזג האוויר נעים ויש בריזה קרירה, וליהנות ממאכלי החג המושתתים על דברי החלב, הבצקים, הפשטידות והפירות.

להתחבר אל משמעות החג – מקומות קדושים

דרך נוספת לחגוג את חג השבועות היא להתחבר אל משמעותו של החג ולהוסיף לנופש שלכם ביקור במקומות הקדושים. החג מציין את קבלתה של התורה במעמד הר סיני, ועל כן, קיום נופש שבועות בשילוב עם חיבור למסורת, יכול להקנות לו ערך מוסף ולהוסיף הנאה לכל המשפחה.

האופציות לנופש כזה הן רבות, החל מהאתרים הקדושים בצפון הארץ, ועד לקיום נופש בעיר הבירה ירושלים, לה מגוון של אתרים היסטוריים וקדושים. בדרך זו גם תוכלו להרוויח נופש מעניין, מיוחד ומקורי, וגם להקנות לעצמכם או למשפחתכם ערכים שורשיים ואופציה לחגיגת החג כהלכתו.

שבועות בירושלים

חג השבועות הוא אחד משלושת הרגלים במסורת היהודית, ומסמל את קבלת התורה במעמד הר סיני ואת קצירת התבואה והבאת הביכורים, לאחר מחזור של עבודה בטבע. חג השבועות נחגג בנקודת זמן מצוינת מבחינת מזג אוויר נעים וחמים, ועל כן מהווה מועד לקיום חופשה מושלמת לכם ולמשפחתכם. אחד המקומות שהכי כדאי לחגוג בהם חג זה היא כמובן, עיר הבירה ירושלים, בעיקר בגלל משמעות החג והאופציות שהעיר מביאה עימה.

מה תרוויחו מקיום נופש שבועות בירושלים וכיצד תוכלו לקיים שם חופשה בעלת משמעות?

ירושלים – היסטוריה ומסורת למשפחה ולכם

חופשה משפחתית, ובמיוחד כזו שמתקיימת במהלך חג מסוים, היא בעלת ערך לגיבוש המשפחה ולהקניית ערכים וידע לילדים. נופש שבועות בירושלים, יכול להיות דרך מצוינת גם לבלות וליהנות עם ילדיכם וגם להכיר להם את ההיסטוריה של עם ישראל בדרך חוויתית ומעניינת.

האופציות הקיימות מהבחינה הזו בעיר ירושלים הן רבות, החל מביקור בכותל המערבי, בחומות העיר העתיקה, עיר דוד ועוד, ודרך ביקור במקומות אלו, תוכלו להעשיר את הידע שלכם, להתחבר אל המסורת היהודית וכמובן, ליהנות ולחגוג נופש שבועות בירושלים מיוחד במינו.

שבועות בירושלים – נופש מהנה ואטרקטיבי

בנוסף לערך המוסף המתקבל מחגיגת שבועות בירושלים תוכלו כמובן ליהנות מהאטרקציות האטרקטיביות שיש לעיר ירושלים להציע. האפשרויות הן רבות וחוץ מביקור במקומות הקדושים, תוכלו לבקר במדרחוב בן יהודה המפורסם והייחודי, בשוק מחנה יהודה הרווי בצבעים וריחות, ובביקור בגן החיות התנ"כי, שם תוכלו להתרשם מאוסף החיות והסיפורים הקיימים שם.

כמו כן, מזג האוויר הנעים השורר בתקופה זו בירושלים, הופך את הנופש שלכם לנוח יותר, בין אם מדובר בנופש שבועות עם המשפחה או עם בני הזוג. מזג האוויר מאפשר לכם לטייל ברחבי העיר בקלילות, לערוך פיקניק בחיק הטבע ובין נופיה הקסומים של העיר, וליהנות מערבים קרירים בעלי בריזה נעימה.

אולי יעניין אותך גם

חג השבועות הוא חג מיוחד במינו ומגיע בנקודת זמן מעניינת - לאחר חג הפסח ויום העצמאות בפתיחת עונת הקיץ החמימה, שרוויה בפעילויות ובחופשים. על כן, נופש שבועות יכול להיות נקודת פתיחה מצוינת למזג האוויר הנעים, שנייה לפני שכולם יוצאים לחופש יחד איתכם.

קרא עוד >>>
נופש כשר בחו"ל בחגי תשרי

נופש כשר בחו"ל בחגי תשרי

תקופת חגי תשרי היא תקופה המתאפיינת בחופש ארוך משגרת החיים הלוחצת, ומבילוי בחיק המשפחה הקרובה והרחוקה. בתקופה זו מניחים את הדאגות היומיומיות בצד ומפנים את הזמן, על מנת לחגוג את קבלת השנה החדשה ולשבת מתחת לסוכה יחד עם האנשים הקרובים. החופש הארוך שנוצר במהלך תקופת חגי תשרי מאפשר למעשה ליצור חופשה מושלמת ומהנה, ולאפשר לכם גם לפנות זמן למשפחה וגם לפנות קצת זמן לעצמכם.

קרא עוד >>>

חג השבועות הוא חג מיוחד במינו ומגיע בנקודת זמן מעניינת - לאחר חג הפסח ויום העצמאות בפתיחת עונת הקיץ החמימה, שרוויה בפעילויות ובחופשים. על כן, נופש שבועות יכול להיות נקודת פתיחה מצוינת למזג האוויר הנעים, שנייה לפני שכולם יוצאים לחופש יחד איתכם.

קרא עוד >>>
צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.