wd

חלק ב – המדריך המלא להפקת שבת חתן

שבת חתן בבית מלון – סוגרים לכם בטלפון אחד

ישנן חברות תיירות שיכולות לסייע לכם למצוא את המלון המושלם עבור שבת חתן, שיתאים בדיוק לצרכים שלכם, מבלי שתצטרכו להתרוצץ בין עשרות מלונות. חברת "אורון תיירות", לדוגמא, שכבר למעלה מעשור מפיקה שבתות חתן, מתחייבת לתת ללקוחותיה מחירים זולים יותר ממה שהיו מקבלים בפניה ישירה למלונות, וזה כולל כמובן את הליווי, הארגון, התיאום והקשר השוטף שלה עם המלון כדי לוודא שכל הפרטים הקטנים נלקחו בחשבון.

שבת במלון לשומרי מסורת – דברים שאסור לשכוח

למרות שמרבית המלונות בארץ כשרים, חשוב שתהיה התאמה מלאה לאורח החיים של האורחים שומרי המסורת. חישבו – מהו סוג הכשרות שאתם צריכים שיהיה במלון? ידעתם שבשבתות קיץ ארוכות צריך להוסיף סכום נוסף כדי לפנות את החדרים רק בצאת השבת? עוד דברים שציבור שומר מסורת צריך לוודא במלון שהוא חוגג בו שבת חתן זה שיש מעלית שבת, שהמלון מספק מפתחות שאינם אלקטרוניים עבור שבת, שקיים בית כנסת במלון או בקרבת מקום, שהמלון מציב פינת הדלקת נרות, מיחם לקפה ולתה – וזה עוד לא הכל.

איזה מלון בא לכם?

חשוב להקדיש מחשבה לסוג המלון שיתאים לשבת החתן שלכם. אם החתונה מתקיימת בקיץ, אולי תעדיפו לחגוג שבת חתן במלון היושב על חוף הים, מלון עם בריכה או עם מרפסות גדולות בחדרים. אם זו הולכת להיות שבת חורפית, חשוב שיהיו אולמות גדולים שיהיה אפשר להתכנס בהם ולהעביר זמן רב במשותף. נוסף על כך, בשבת חתן כדאי שיהיו לכם אולמות פרטיים משלכם – אולם לארוחה משפחתית ואינטימית ולתפילות. בנוסף, בבחירת המלון, המיקום הוא קריטריון חשוב. המלון צריך להיות ממוקם באזור שיתאים לרוב האורחים שלכם. אבל, אפשר גם להחליט להפוך את השבת למיוחדת, ולקחת, לדוגמא, מלון בלב הצפון ממנו אפשר לצאת לסיורים רגליים מרהיבים שיגבשו בין המשפחות וייתנו אווירה טובה.

עלויות הפקת שבת חתן בבית מלון

מדובר בלא מעט חדרים עבור האורחים שלכם ושל הצד השני. אם אתם לא משלמים באופן בלעדי על כל שבת החתן, תצטרכו להגיע להסכמה עם הצד השני – האם אתם רוצים בית מלון מפואר או שבית הארחה נעים ישרת אתכם באותה המידה? לא משנה מה תחליטו, חברת תיירות מקצועית והגונה שנמצאת בקשרים תכופים עם מקומות האירוח תוכל להציע לכם מחירים מוזלים מאלו שתקבלו מהמלון.

שבת חתן במלון – אל תעשו את זה לבד

"בתוך העומס של ההכנות לחתונה מומלץ להיעזר בחברת תיירות עבור הפקת שבת חתן. אנחנו סוגרים עם המלון את כל הדברים הנוגעים לאירוע, לאירוח ולשמירת השבת כהלכתה, ודואגים שזה יתממש. מתוך הניסיון הרב שלנו אנחנו יודעים להכווין את המשפחה למלונות שמתאימים בדיוק בשבילם". אומר אורון אסולין, מנכ"ל חברת "אורון תיירות ונופש" המפיקה שבתות חתן, שבתות בר מצווה ושבתות קבוצתיות למעלה מעשור ומתמחה בציבור שומרי המסורת.

שבת חתן היא אירוע המתקיים באחד מהשבועות השמחים ביותר בחייכם ובחיי ילדיכם. כדי שהאירוע יהיה מושלם, חשוב לדייק בבחירת המלון שבו תחגגו את השבת, ולוודא שהוא ערוך לאורח חייכם וקשוב ללקוחותיו. חברת תיירות המפיקה שבתות חתן תוכל להקל עליכם, לייעץ וללוות אתכם עד תום האירוע, ולא פחות חשוב – לחסוך לכם הרבה כסף. בכל זאת, צריך להשאיר משהו לברית…

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.