wd

בואו נהיה כנים: הבר מצווה של הבן שלכם חייבת לתת 'פייט' לבר מצווה של הבן של השכנים.

מה שהם לא יודעים, זה שהפקת שבת חתן בר מצווה במלון לא חייבת להיות עסק יקר.

הגענו לגיל שבו הבן שלי מתחנן שאני לא אעשה לו בושות. ונשיקה בפומבי נחשבת לבושות, מי היה מאמין?", מתארת לנו נעמה, אמא של אורי, בן ה-12.5 שנים. "אורי מאוד מתרגש לקראת חגיגת בר המצווה שלו, אבל החברים שלנו כבר התחילו לשלוח הזמנות לבר מצוות של הבנים שלהם, והוא הבהיר לנו היטב שאנחנו חייבים לעשות אירוע מגניב לפחות כמו שלהם".

ההחלטה שהתקבלה – שבת בר מצווה במלון. מינימום הכנות וטרחה – לזוג ולאורחים, מקסימום זמן איכות עם משפחה וחברים והרבה הרבה שואו. אבל איך בוחרים את המלון האידיאלי?

הפקת שבת לבר מצווה מושלמת בטלפון אחד בלבד במקום בעשרה טלפונים

עם ארבעה ילדים, שיעורי בית וחוגים – אין לנעמה ולאוהד, בעלה, זמן להתרוצץ בין מלונות שיתאימו לצרכים שלהם, להשוות מחירים ולוודא שבמלון זוכרים לספק את כל דרישותיהם. חברים טובים המליצו להם על חברת תיירות ונופש מקצועית בשם "אורון תיירות", שכבר למעלה מעשור מפיקה שבתות בר מצווה במלון במחיר זול יותר ממה שהיו מקבלים בפניה ישירה למלונות, והם החליטו להיעזר בה.

לא שוכחים את הפעם הראשונה

כשמפיקים בר מצווה בפעם הראשונה, כמעט ובלתי אפשרי לחשוב על כל הפרטים הקטנים שאתם והאורחים שלכם זקוקים להם כדי שהאירוע יהיה מושלם. חברה מקצועית שמפיקה מדי שבוע שבתות בר מצווה תדע להכווין אתכם וגם תיקח על עצמה את כל מה שקשור לתיאום עם המלון ואחריות על כל הבקשות הייחודיות שלכם.

"זה לא פשוט להפיק בר מצווה לבד. יש מבחר עצום וכל כך הרבה פרטים לקחת בחשבון כדי ששבת בר המצווה תהיה נהדרת ושלאורחים יהיה כיף, ולכן מומלץ להיעזר בחברת תיירות", אומר אורון אסולין, מנכ"ל חברת "אורון תיירות ונופש" המפיקה שבתות בר מצווה, שבתות חתן ושבתות קבוצתיות למעלה מעשור ומתמחה בציבור שומרי המסורת. "כשמכירים מאות מלונות ובתי הארחה רק נותר להצליב בינם ובין הצרכים של המשפחה ולהמליץ למשפחה על המקומות שיתאימו לאירוע שלהם בדיוק. אנחנו סוגרים עם המלון את כל הדברים הנוגעים לאירוע, לאירוח ולשמירת השבת כהלכתה, ודואגים שזה יתממש. מתוך הניסיון הרב שלנו אנחנו יודעים גם להמליץ על המלונות שאורחים יצאו מרוצים מהם לאחר שבת בר מצווה ולהכווין לאלו שמתאימים בדיוק לסוג האירוע הזה".

צור/י איתנו קשר, ומשם הדרך אל החופשה שחיכית לה או אל האירוע עליו חלמת כבר תהיה קצרה, מהירה ובטוחה.